برگزیده ها
1399/10/22 دوشنبه
دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی1399
ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان کارشناسی (بهمن ماه) به صورت غیرحضوری از تاریخ 23/10/99 لغایت 29/10/99 انجام می‌شود

.


دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال 1399
 ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت غیرحضوری از تاریخ 23/10/99 لغایت 29/10/99 انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir  از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
 
 پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت http://reg.pnu.ac.ir در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
 
پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
- تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
- تصویر کارت ملی (پشت و رو)
- عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
- تصویر مدرک دیپلم متوسطه
مراحل درخواست صدور تائیدیه تحصیلی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی :
1-ابتدا دانشجو باید به سامانه آموزش و پرورش به آدرس: emt.medu.ir مراجعه و تقاضای تائیدیه تحصیلی برای آخرین مدرک دوره متوسطه نماید.
2-دانشجو باید کد رهگیری دریافتی از سامانه آموزش و پرورش را در پردازش 20660 ثبت نماید. دقت شود، در صورت ثبت اشتباه کد رهگیری تائیدیه تحصیلی مشاهده نخواهد شد. شایان ذکر است؛ فرایند درخواست و صدور تائیدیه تحصیلی در اداره آموزش و پرورش بین 72 ساعت تا یک هفته می باشد
  • تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده
 پذیرفته شدگان آقا که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند و از معافیت تحصیلی استفاده می‌نمایند طبق جدول زمان‌بندی که از طرف دانشگاه اعلام می‌گردد جهت معرفی آنها به سازمان وظیفه عمومی (پلیس + 10) اقدام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته شدگان نیست.
 توجه مهم: در صورت داشتن هرگونه سوال و راهنمایی بیشتر، دانشجو می‌تواند با واحد پذیرش و ثبت نام تماس برقرار نماید. ساعت تماس در وقت اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 8 الی 30/14
               آقای خدابخشی: 32546812-081                                                                    آقای فاضل: 09188173364

































 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر